Salgsvilkår for Fryd - Mal på Keramikkstudio

Generelt

Disse salgsvilkårene gjelder for alle kjøp av produkter og tjenester hos Fryd - Mal på Keramikkstudio ("Fryd"). Ved å booke eller kjøpe produkter hos oss, aksepterer du disse vilkårene.

Booking og betaling

  • Booking kan kanselleres og/eller flyttes inntil 72 timer før din oppmøtetid.

  • Du kan betale med kort, Vipps, Klarna eller kontanter i studioet.

Produkter og tjenester

  • Prisene våre inkluderer keramikkprodukt i valgfri størrelse og form, ubegrenset tilgang til maling og utstyr, glasering og brenning, samt 2,5 timer med kreativ moro.

  • Dersom keramikken du har malt blir ødelagt under prosessen mot ferdig produkt (f.eks. ved at den sprekker i ovnen eller lignende), tilbyr Fryd pengene tilbake eller en ny booking hvor du kan male på tilsvarende keramikk kostnadsfritt.

  • Da produkter som lages av kunder hos Fryd får et personlig preg gjennom dekorering, gjelder ikke angrerett på 14 dager.

Kurs

  • Påmelding: Påmelding til våre kurs er bindende. Angrerettloven gjelder ikke for fysiske kurs.

  • Endringer: Fryd forbeholder seg retten til å endre tidspunkt eller avlyse kurs med for få deltakere. Ved avlysning får du tilbud om plass på et annet kurs eller full refusjon.

  • Ansvar: Du er selv ansvarlig for din kropp og helse under kurset. Fryd er ikke ansvarlig for skader eller tap av eiendeler.

Mangler og reklamasjon

  • Keramikk er et naturlig og levende materiale som kan endre seg under tørke- og brenneprosessen. Det er viktig å være klar over at sprekker, krymping, forandringer i farge eller form, og andre uforutsette endringer kan forekomme. Dette er en del av sjarmen og det uforutsigbare ved håndlaget keramikk, og vi oppfordrer deg til å omfavne disse naturlige variasjonene. Vi vil selvsagt gjøre vårt beste for å sikre et godt resultat, men vi kan ikke garantere at alle verk vil overleve brenningen feilfritt.

  • Hvis det foreligger en mangel ved varen, må du som kunde innen rimelig tid etter at den ble oppdaget (eller burde ha blitt oppdaget) gi oss i Fryd beskjed om at du vil påberope deg mangelen. Fryd vurderer rimelig tid til å være en måned. Les mer om dette her.

  • Ved reklamasjon, vennligst ta kontakt med oss på hei@frydkeramikk.no.

Konfliktløsning

  • Klager rettes til selger innen rimelig tid.

  • Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.